Reklamace zboží
Omlouváme se předem za vzniklý problém se zbožím.
Veškeré produkty pocházejí přímo z výroby, a i přes naši snahu se může vyskytnout chyba – jak při výrobě, tak během přepravy.
Navzdory všem okolnostem se vždy snažíme, abyste byli spokojeni a aby byl problém vyřešen co nejrychleji.
Postup reklamace:
-
Vyplňte formulář reklamační_protokol_MASANTE_1 a zašlete jej spolu s fotodokumentací poškozeného zboží na e-mail info@masante.cz
-
Vzniklou situaci a způsob řešení s vámi budeme komunikovat e-mailem.
-
Po vyřešení problému zabalte zboží do krabice a ujistěte se, že je připravené k přepravě.
-
V případě zájmu nabízíme službu vyzvednutí zboží u vás za cenu 220 czk, nebo můžete zásilku doručit na naši adresu vám zvoleným způsobem.
-
Po obdržení zásilky vás budeme informovat. Dobropis a vrácení peněz proběhne až po převzetí zboží.
Veškerou komunikaci s vámi vyřídíme e-mailem nebo telefonicky – věříme, že k oboustranné spokojenosti.
V případě nejasností nebo dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat:
📞 +421 949 363 680
📧 info@masante.cz
